Modulele organizate de Gaminvest în cadru intern pentru agentii imobiliari si partenerii afiliați, sunt disponibile acum si publicului larg, mai precis celor care isi propun sa isi performeze stilul de business, sa dobandeasca cunoștințe din domeniul vânzărilor, concentrate pe comunicare, persuasiune si influență.
In cadrul acestor module se oferă o serie de îndrumări în afaceri si vânzări legate de modul în care ne adresăm cu tact, persuasiune și felul în care ne exercitam influența.
Un domeniu mai putin exploatat dar de o importanta majora in interactiunea interparteneriala este conduita si bunele maniere in afaceri. In repetatele sesiuni de training și practica asistată, agenții de vânzări Gaminvest au facut cunoștință cu practicile specifice și bune maniere față de clienți, existând pentru fiecare situație în parte, patternuri de comportament și mod de acționare.
Asadar printre obiective se numără însușirea notiunilor de:
- comunicare asertivă
- comunicare eficientă
- tehnici de persuasiune in relatia cu clientii
- bune maniere in afaceri
Cu alte cuvinte, cum comunicăm cu partenerii de afaceri și clienții, fără a cădea în extremă devenind agresivi in comunicare, antipatici sau dimpotrivă, submisivi sau stângaci in exprimare.
Lasa un raspuns