Acasă Noutati in imobiliare Ești dezvoltator? Iată ce trebuie să afli despre colaborarea cu o agenție

Ești dezvoltator? Iată ce trebuie să afli despre colaborarea cu o agenție

515
0
watchshop.ro%20

Mulți dezvoltatori imobiliari, aleg să-și vândă direct apartamentele, prin mijloace proprii, în loc sa externalizeze aceasta sarcină, unei agenții imobiliare care sa a se ocupe de vanzare.
Sa analizăm puțin care sunt diferentele între un dezvoltator în raport cu o agenție imobiliară, când vine vorba de puterea de vânzare.

  1. Experiența în promovare si publicitate imobiliară
    Dezvoltatorul, desi are capacitate financiara de a investi in promovare, daca nu are experiență, nu va ști care sunt metodele optime și stategiile eficiente care chiar functionează în piață. În cel mai fericit caz va ajunge să colaboreze cu una, două, trei agenții de publicitate, însă din experiența, putem afirma că nici o agentie de marketing nu cunoaște mai bine piața imobiliară și psihologia cumparatorului decât o agenție imobiliară cu experiență.
    Agentiile imobiliare dezvoltate, au deja toate instrumentele pentru promovare la îndemână.
  2. Personal si echipă de vânzări
    Daca alege sa nu externalizeze partea de vanzare unei agenții imobiliare, Dezvoltatorul trebuie sa recruteze și să angajeze personal, pe care apoi sa îl instruiască și să îl formeze. Acest proces poate fi anevoios, plin de provocari și durează mult.
    E nevoie de o echipă formată din cel putin un recrutier, un trainer si un team-leader sau manager, la care se adauga numarul de agenti de vânzari. Si pe plan de costuri de salarizare se ridica destul de mult.
    Agentia are deja agenti angajați în activitate care au la activ cursuri, traininguri, deci sunt gata formați și pot aduce rezultate imediat.
  3. Credibilitatea și relația cu clientul.
    Reprezentantii dezvoltatorului nu prezinta la fel de multa credibilitate ca agentul imobiliar. De ce?
    Oamenii de vânzare directi ai dezvoltatorului sunt perceputi de client ca fiind subiectivi. Clientii au tendinta sa creada că omul de vanzari are un interes și atât, atunci cand le vorbește despre beneficiile unui apartament, de acolo, din biroul de vânzări al dezvoltatorului.
    In schimb, agentul imobiliar, intra în contact cu clientul inainte sa fie dus la dezvoltator, îi prezintă mai multe oferte, din diferite locuri, formeaza și întreține o legătura cu clientul, astfel că vine perceput ca fiind obiectiv și nu purtator de interese, deci prezintă incredere mai mare decât angajații dezvoltatorului în relatia cu aceeasi clienți.
  4. Portofoliu de clienti
    Devoltatorul pornește de la zero cu prospecții – clienții interesați.
    Pe cand agenția are deja clienți în căutare și un portofoliu de clienți mai larg, stabil. In plus, are la dispozitie cel putin un CRM, instrumente si un sistem bine pus la punct prin care lucreaza eficient cu aceasta baza de date.
  5. Istoric pe piata, încredere și fezabilitate
    Daca dezvoltatorul are un istoric, ok, putem spune ca îi va fi mai usor sa isi vanda apartamentele, insa pentru un dezvoltator nou, va fi mai greu sa castige increderea și sa intre pe piata si sa isi croiasca parghii de incredere, mai ales cand vinde apartamentele inainte de finalizare.
    Pe cand o agenție cunoscută care are istoric, lumea știe unde o gaseste – pentru clienti acest lucru este deosebit de important, prezinta alt nivel de incredere. Asocierea numelui de o agentie cunoscuta, vizibila, ar fi decizia inteleapta in acest caz.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here