Acasă Noutati in imobiliare Evoluție și strategie in 2016 la Gaminvest – reprezentare exclusivă

Evoluție și strategie in 2016 la Gaminvest – reprezentare exclusivă

27
0
watchshop.ro%20

 

Evoluție în strategie și consolidarea colaborarilor, acestea au fost prioritățile pentru Gaminvest în ultimele luni, iar rezultate n-au întărzâiat să apară.

In ultimele luni, Gaminvest a alocat un buget impresionant promovarii si publicitatii media si online. Peste un sfert din încasările din tranzacții a fost direcționate pentru campanii Google și alte canale.

Ca rezultat, în luna ianuarie 2016 numarul de cereri imobiliare s-a triplat față de ultimele 3 luni din anul 2015. Acesta este rezultatul evident al bunei promovări, îmbinate cu imaginea atent mentinută de-a lungul anilor în care ne-am desfașurat pe piața imobiliară, și desigur, atenției speciale acordată calității tranzacțiilor.

În consecință, Gaminvest a inițiat un plan de dezvoltare, menit să crească satisfacția clienților. Conceptul de exclusivitate nu este nou în piață, însă, la nivel local este mai puțin folosit din pacate, fapt care ne-a determinat să punem în aplicare un sistem bazat pe acest tip de colaborare. Motivele ce stau în spatele acestei decizii interne, se datoreaza în primul rând unei practici nesănătoase în piața imobiliară orădeană, care au consecințe neplăcute asupra însuși clientului proprietar.

Mai multe despre exclusivitate, care sunt termenii, care sunt avantajele, cum se aplică și care sunt beneficiile le puteti afla în articolul inserat mai jos, conceput din experiența noastră, cu multă atenție și studiu amănunțit a pieței.

Află care sunt motivele pentru care un client ar trebui să lucreze exclusiv doar cu o agenție. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here